Wednesday, June 25, 2008

人生悲歌首部曲

其實,近排心情好似有少少唔靚....
難以形容的是,這種低落感,失落感,又唔似是因為某種人事物所影響到,
只是有一種,這個世界在玩我的感覺.
或者我的誕生,只是這世界廣大悲劇中的小小悲歌...

而家的我,彷彿失去了某種動力,
令我覺得,無論做什麼都會諸事不順,
一向樂天派的我竟然都會有這種感覺,連我本身都覺得不可思議..

也許,想說的是,我也是普通人一個吧,並沒有什麼特別,
也有自己的喜怒愛樂,也有壓力,也有煩惱,也有疑惑........
有時候,嘗試過做一些平時不會做,也不可能會做的東西來抒發一下,
是對是錯,可行不可行,到最後反而不是很重要了.
或者,自己一直所堅持的人生原則,其實一路來都是錯的?
或者,本身從一開始就是一個大錯...
堅持,有時候,也是一種痛苦....

回頭望,人生中又有多少自豪?

5 comments:

Anonymous said...

i think you was tired, why dont take a rest first? go to walk, chase girls, or have a damn sleep, do whatever you want! after a rest, you will be a hero again!!
A never die dog hero!

your dearest,
Ernest

Hoong said...

Maybe?
well i always hav rest,
maybe i should spend sometimes enjoying alone,go somewhere for else for relax,or ???

too bad u are not around,
haha,miss u lol

Anonymous said...

now i know how important i am!

ernest

Anonymous said...

Haha, i like this one, very well-typed. I prefer this kinda blog than the one with your life stories.

Hoong said...

u r?
eak?
ek?